به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اشعه لیزر

    لیزر عبارتست از تقویت نور مرئی توسط تابش تحریکی پرتو که به روشهای مختلف قابل تولید باشد. اگر تابش تحریکی نباشد لیزر یک نور مرئی خواهد بود. در حال حاضر لنز ایمنی وجود ندارد که قادر به تأمین حفاظت در برابر همه طول موجهای لیزر باشد و از آنجایی که بعضی از تجهیزات تولید کننده لیزر می‌تواند اشعه‌های لیزر با طول موجهای مختلف را تولید نماید و همچنین به دلیل آنکه طول موج بعضی از امواج لیزری پس از عبور از سیستمهای اپتیکی تغییر می‌نماید بنابر این لازم است در این صنایع برای محافظت چشم تنها به تهیه و استفاده از یک نوع محافظ بسنده نشود برای حفاظت در برابر امواج لیزری، تجهیزات حفاظت چشمی ‌متفاوتی به شکل عینک ایمنی و گاگل‌ها طراحی شده است که هر نوع اغلب در طول موج خاصی قادر به ایجاد حداکثر حفاظت می‌باشند که میزان حفاظت یادشده با تغییر طول موج شدیداً کاهش می‌یابد انتخاب تجهیزات حفاظت از چشم بر اساس نوع لیزر، طول موج لیزر و دانسیته آن صورت می‌گیرد.

    گفتنی است که کلیه عینکها و گاگلهای ایمنی در برابر لیزر بایستی دارای برچسبی باشند که اطلاعات زیر بر روی آن حک شده باشد:

    طول موج لیزری که وسیله قادر به حفاظت در برابر آن می‌باشد

    دانسیته نوری طول موجهای یاد شده

    میزان انتقال نور مرئی

    لازم به ذکر است از آنجایی که درصدی از کارگرانی که در معرض آسیبهای شغلی چشمی ‌قرار دارند همزمان با وسایل حفاظت فردی چشمی‌ و صورت از عینکهای طبی نیز استفاده می‌کنند تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است که برخی از آنها عبارتند از:

    عینکهای ایمنی که لنز آنها علاوه بر توانایی حفاظت چشم کاربر از خطرات موجود، عیوب طبی چشم را نیز اصلاح می‌کنند.

    گاگلها یا شیلدهای صورتی که بر روی عینکهای طبی پوشیده می‌شود.

    گاگلهایی که در آنها لنز طبی در پشت لنز حفاظتی گاگل نصب می‌شود.

    انواع وسایل حفاظتی چشم را شرح دادیم اما نکته‌ای که باید توجه کنیم این است که هر نوع حفاظ چشمی‌ برای محافظت در برابر خطر خاصی طراحی شده است و به همین دلیل انتخاب وسایل حفاظتی چشم و صورت بایستی مطابق با نوع و درجه خطر و همچنین راحتی و سلایق کاربران صورت گیرد.

    چند نکته در مورد وسایل حفاظتی چشم

    ۱-عینکهای حفاظتی که بر روی عینکهای نمره‌ای (طبی) قرار می‌گیرند بایستی به گونه‌ای باشند که هیچ‌گونه تغییری در وضع عینک طبی ایجاد نکنند.

    ۲- شیشه و یا هر گونه ماده پلاستیکی شفاف که برای عینک حفاظتی ساخته می‌شود باید عاری از حباب هوا، ترک، موج یا عیب دیگر باشد.

    ۳- غیر از شیشه نمره‌ی سطوح داخل و خارج شیشه‌های حفاظتی باید موازی بوده و هیچگونه خمیدگی نداشته باشد.

    ۴- شیشه‌ای که منحصراً جهت حفاظت در برابر خطر پرتاب ذرات اجسام و ضربه‌های دیگر اختصاص داده شده‌اند باید لااقل قدرت عبور ۸۰%  نور سطح کار را داشته باشند.

    ۵- قاب عینکها باید سبک و محکم بوده کاملاً روی صورت قرار گیرد و مجهز به حفاظهای جانبی باشد و لازم است خود منبع خطر نباشد.

    ۶- مقاومت شیشه‌های عینک حفاظتی به میزان کافی و بر طبق مقررات باشد.

    ۷- قاب و دور عینک باید قابل انعطاف بوده و بر طبق استاندارد باشد و باعث تحریک پوست نشود.

    ۸- در مقابل حرارت مقاوم بوده و بر طبق استاندارد باشد و رسانای جریان برق نباشد.

    ۹- عینکهای مخصوص کار با مایعات خورنده مثل اسیدها باید در اطراف دارای زه از جنس نرم و نسوز و قابل انعطاف (مانند: عینک اسکی) باشند تا کاملاً در اطراف چشم به صورت فرد بچسبد و مانع نفوذ مایعات و بخارات داخل چشم گردند.

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    محمد
    جمعه 28 شهريور 1399 - 3:41
    بازدید : 228

    ضرورت خرید کفش ایمنی

    کفش ایمنی برای مشاغل پرخطر، وسیله‌‌ای ضروری محسوب می‌‌گردد. در مشاغل پرخطر در معادن، کارگاه‌‌ها، ساختمان سازی و… احتمال برخورد مواد سنگین، تیز، برنده و خطرناک وجود دارد. هنگام کار کردن باید موارد ایمنی را در نظر گرفت تا از آسیب‌‌ها و صدمات احتمالی جلوگیری شود. یکی از این وسایل کفش ایمنی است که با داشتن ویژگی مناسب با نوع کاری که انجام می‌‌دهید سبب می‌‌شود میزان آسیب‌‌ها به حداقل برسد. در این مطلب به بیان نکاتی می‌‌پردازیم تا بتوانید کفش ایمنی مناسب برای افزایش ایمنی خود در حین کار کردن را برای خرید انتخاب نمایید. پس برای خرید کفش ایمنی مناسب با ما همراه باشید.

    خطرات موجود در محیط و جلوگیری از آسیب به وسیله‌‌ی کفش ایمنی

    پرتاب شدن اشیای سنگین، تیز و برنده

    احتمال ریختن مواد مذاب و یا مایعات خطرناک بر روی پا

    احتمال برق گرفتگی در محیط

    کار با مواد قابل اشتعال

    کار کردن در محیط‌‌های بسیار سرد و یا گرم در آب

    محیطی که دارای سطوح ناهموار است

    نکات مربوط به خرید کفش ایمنی

    انتخاب کفش ایمنی مناسب که دارای رویه، زیره و یا قالب مناسب باشد با توجه به تنوع موجود در بازار کار ساده‌‌ای نیست. در ادامه نکاتی را بیان می‌‌کنیم که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

    ابتدا شغل خود و نکات ایمنی مربوط به آن را در نظر داشته باشید. کار کردن شما ممکن است چه صدماتی را به همراه داشته باشد، سپس با توجه به آن کفش ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

    زیره‌‌ی کفش ایمنی از جنس پلی یورتان و به صورت تزریق مستقیم باشد. این زیره برای محیط‌‌هایی که با مواد اسیدی و یا روغنی کار می‌‌کنید بسیار مناسب است. همچنین مانع از سُر خوردن و یا عبور جریان برق می‌‌باشد.

    در قسمت پنجه باید فولاد و یا فایبر گلاس به کار رفته باشد.

    حتما هنگام انتخاب کفش ایمنی، راحت بودن مچ پایتان را چک کنید. ضخیم بودن رویه‌‌ و زیره‌‌ی کفش نباید مانع گام برداشتن شما شود.

    اگر در مکانی کار می‌‌کنید که دارای جریان برق است، کفش ایمنی با رویه‌‌ی چرم و اگر در محیطی هستید که با مواد شیمیایی متنوعی سروکار دارید، با رویه‌‌ی PVC برایتان انتخاب مناسب‌‌تری است.

    از لحاظ اقتصادی انتخاب کفش ایمنی با طول عمر بالاتر برای افراد در اولویت است. رویه‌‌ی چرمی دیرتر فرسوده شده و طول عمر بیشتری دارد.

    هر فردی حداقل به مدت 8 ساعت از کفش ایمنی در محیط‌‌های پرخطر کاری استفاده می‌‌کند. با توجه به زمان زیادی که پا داخل کفش قرار دارد و با توجه به ویژگی‌‌های دمایی محیط، تهویه‌‌ی مناسب از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌‌ای داشته باشید. محیط‌‌های بسیار گرم زمینه را برای رشد باکتری‌‌ها و قارچ‌‌ها فراهم می‌‌آورد و پا را مستعد انواع بیماری‌‌ها می‌‌سازد.

    قابلیت ضد آب بودن کفش ایمنی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. مهم است که در هنگام قرار گرفتن فرد در محیط‌‌های کاری متفاوت، آب به داخل کفش نفوذ پیدا نکند.

    در مواردی کفش ایمنی با قابلیت میانی EVA ساخته می‌‌شود که لایه‌‌ی میانی سبب می‌‌شود کمترین فشار از محیط به پا وارد شود و میزان راحتی پا در کفش را افزایش می‌‌دهد.

    حتما چندین مدل را برای پوشیدن انتخاب نمایید. وزن سبک را مد نظر داشته باشید. هر چه کفش سبک‌‌تر باشد، میزان نیروی وارد شده به پای شما نیز کاهش می‌‌یابد و دیرتر خسته می‌‌شوید.

    در این مطلب ضرورت خرید کفش ایمنی برای محیط‌‌های پرخطر کاری را مورد بررسی قرار دادیم. انواع صدماتی که در محیط‌‌های مختلف با پوشیدن کفش ایمنی رفع می‌‌گردد را بیان کردیم. خرید کفش ایمنی با دوام و یا کیفیت در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمینه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

    کفش ایمنی

    محمد
    پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 0:42
    بازدید : 205

    خطرات مربوط به چشم و عینک ایمنی مناسب آن

    بایستی در محیطهای کار خطرات ناحیه چشم را از طریق کنترلهای مهندسی و مدیریتی کم کرد و یا از بین برد، در صورتیکه نتوان این کارها انجام داد و یا اینکه خطرات هنوز وجود داشته باشد استفاده از وسایل حفاظتی چشم و صورت الزامی‌خواهد بود و کارفرمایان موظفند که حفاظهای متناسب با نوع و شدت خطر مانند عینک ایمنی را تهیه و در دسترس کارگران قرار دهند و کارگران نیز موظفندکه به طور صحیح و اصولی از تجهیزات فوق استفاده نمایند. برای خرید عینک ایمنی مناسب ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

    شناسایی، ارزیابی و کنترل خطرات مربوط به چشم و صورت

    منبع خطر: ضربه ( قلم زنی، سنگ زنی، ماشین کاری، حکاکی، پرچ کردن، سنباده کاری و …)

    ارزیابی خطر: قطعات پرتاب شده، اشیا، تراشه های بزرگ، ذرات، شن و ماسه، خاک و

    نوع حفاظ چشم و صورت: عینک با حفاظ جانبی، گاگل ها با تهویه مستقیم و غیرمستقیم، شیلد های صورت برای مواجهه شدیدکه روی عینک و یا گاگل استفاده شود، هلمت های جوشکاری که روی عینک و گاگل استفاده شود، ماسک های تمام صورت

    منبع خطر: گرما (عملیات کوره، ریزش مواد مذاب، ریخته گری، غوطه وری گرم ، جوشکاری

    ارزیابی خطر: جرقه های داغ

    نوع حفاظ چشم و صورت : عینک با حفاظ جانبی، گاگل با تهویه مستقیم و غیر مستقیم، شیلد صورت روی عینک یا گاگل در مواجهه شدید

    ارزیابی خطر: پاشش فلزات مذاب

    نوع حفاظ چشم و صورت: شیلدهای صورت که روی گاگل استفاده شود

    ارزیابی خطر: مواجهه با درجه حرارت بالا

    نوع حفاظ چشم و صورت: شیلدهای صورت رفلکسی(بازتابی)

    منبع خطر: مواد شیمیایی(کار با مایعات، اسیدها، گریس، آبکاری، حمل مواد شیمیایی)

    ارزیابی خطر: پاشش و اسپری مواد

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل با تهویه غیر مستقیم (فنجانی یا نوع پوششی) ، شیلدهای صورت روی گاگل، ماسک های تمام صورت

    ارزیابی خطر: میست های محرک

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل بدون تهویه (نوع پوششی)، شیلد صورت روی گاگل

    نوع خطر: گرد وغبار( نجاری، پرداخت کاری و شرایط کاری در محیط پر گرد و غبار(

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل با تهویه مستقیم و غیر مستقیم

    منبع خطر: نور یا تشعشع

    ارزیابی خطر: IR)، UV، نور مرئی(

    نوع حفاظ چشم و صورت: عینک با حفاظ جانبی، گاگل ها با تهویه مستقیم و غیرمستقیم، شیلد های صورت برای مواجهه شدیدکه روی عینک و یا گاگل استفاده شود، هلمت های جوشکاری که روی عینک و گاگل استفاده شود، ماسک های تمام صورت

    ارزیابی خطر: لیزر

    نوع حفاظ چشم و صورت: حفاظ چشم مناسب برای کار با لیزر را باید مطابق با استاندارد ANSI Z136.1 انتخاب نمایید.

    ارزیابی خطر: جوشکاری-قوس الکتریکی

    نوع حفاظ چشم و صورت: هلمت جوشکاری بر روی عینک یا گاگل با درجه کدورت ۱۰- ۱۴

    ارزیابی خطر: جوشکاری با گاز

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل های جوشکاری، هلمت های جوشکاری بر روی گاگل یا عینک با درجه کدورت ۶-۸

    ارزیابی خطر: برش گاز

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل های جوشکاری، هلمت های جوشکاری بر روی گاگل یا عینک با درجه کدورت ۳-۶

    ارزیابی خطر: لحیم کاری

    نوع حفاظ چشم و صورت : گاگل یا شیلد جوشکاری با درجه کدورت ۳-۴

    ارزیابی خطر: لحیم کاری نرم با مشعل

    نوع حفاظ چشم و صورت: عینک یا شیلد جوشکاری با درجه کدورت ۲

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    محمد
    چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 23:16
    بازدید : 220

    استفاده از بشکه ترافیکی برای ساخت هیولاهای جاده ای

    آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بشکه ترافیکی جز به عنوان جداکننده ی جاده ای، می تواند کاربرد دیگری هم داشته باشد؟

    الهام از بشکه ترافیکی برای ساخت هیولای نارنجی

    اگر گذارتان به جاده ی بین شهریDenton و Lewisville در تگزاس افتاده باشد، بشکه های ترافیکی را که به شکل هیولاهای قرمز و زرد کنار جاده ایستاده اند دیده اید. این هیولاها که با استفاده از بشکه ترافیکی ساخته شده اند، بخشی از برنامه ایمنی ملی ۳۵Express براییادآوری برخی قوانین رانندگی هستند. هدف از ساخت این هیولاهای بامزه که به جز بشکه ترافیکی از مخروط ایمنی هم در ساختشان استفاده شده، این است که به بازدیدکنندگان در مورد رعایت دستورالعمل های ایمنی و قوانین رانندگی هشدار داده شود.

    هیولاهای بشکه ای، قوانین را به شما گوشزد می کنند

    این هیولاها به شکل فیل، گودزیلا، تمساح، دایناسور، انسانی خشمگین و یا حتی موجودات عجیب و غریب ساخته شده اند، تا با جلب توجه رهگذران و مسافرین، لزوم رعایت برخی نکات ایمنی به آن ها گوشزد شود. اکثر این هیولاهای نارنجی با خودشان علائمی دارند که به وسیله آن ها در مورد برخی قوانین مانند خاموش کردن تلفن همراه در حین رانندگی، هشدار می دهند.

    علاوه بر این تیم های سازنده ی این هیولاهای جالب، با هم به رقابت پرداختند تا هیولایی که بامزه تر است به عنوان برنده انتخاب شود. رانندگانی که به این جاده ها می آمدند می توانستند هیولای دلخواه خود را انتخاب کنند و به آن رای دهند. البته قرار است که این هیولاها به جز این دو جاده در قسمت های دیگر شهر مانند نمایشگاه های دولتی، جلوی درب ساختمان ها و فضاهای درون شهری هم قرار گیرند تا توجه عموم مردم را نیز به خود جلب کنند.

    کلام آخر

    خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. قیمت بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی، انواع بشکه ترافیکی را تولید می نماید. برای خرید بشکه ترافیکی و اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

    بشکه ترافیکی

    محمد
    شنبه 15 شهريور 1399 - 18:01
    بازدید : 226

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 19
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه